Hoe kan ik een nieuwe workflow aanmaken?

Een workflow bestaat uit 2 stappen, namelijk het importeer- en het exporteer gedeelte. Als je ingelogd bent in de SitePack beheeromgeving, kan je in het Connect Dashboard op de knop "+ Maak Workflow" klikken.

Selecteer het type

De eerste stap waarin je een keuze mag maken, is wat voor soort workflow je wilt bouwen. Bij ons kan je kiezen uit een producten of bestellingen workflow. 

Voorbeeld: Je wilt graag producten uitlezen vanaf een kassasysteem, kies dan voor producten. Als je wilt dat je bestellingen worden teruggekoppeld, kies je voor een bestellingen workflow.

Import- en exportdoelen kiezen

Kies voor de importbron het softwarepakket waar je momenteel gebruik van maakt. In het geselecteerde softwarepakket voer je ook de basis in van het productbeheer. Daarna kan je de exportbron kiezen waar we de producten heen kunnen synchroniseren.

Selecteer de bronnen en vul de gevraagde API gegevens in. Deze verschillen per databron. 

Zodra je alle gegevens hebt ingevuld, klik je op "Maak een koppeling". Wij gaan daarna binnen enkele minuten aan de slag om automatisch producten in te lezen.

Heeft dit artikel je verder geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem met het opslaan van je feedback, probeer het a.u.b. nogmaals.

Heb je nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op